2010年3月18日木曜日

ARTISLONG Nobutuna Tara One Man Show

RIMG0013_convert_20100318233618.jpg

今日は京都のギャラリー、アーティスロングへ多羅信綱君の彫刻展を見に行きました。

多羅君は元成安造形大学での彫刻クラスの主に石彫をメインとした学生でした。

今回は、鉄を素材とした作品と石を素材とした作品が出品されたました。

僕は黒御影石を素材とし、柔らかい粘土の様な表現をした作品が気に入りました。

皆さん是非御時間あれば出掛けてみて下さい。
ARTISLONG

I went to see the sculpture exhibition of Mr.NobutunaTara today.

Mr.Tara was a student of the sculpture class at Seian University of Art and Design. He chiefly uses the stone.

This time, there were a work made from iron and a work made from the stone.

I liked the work expressed like clay with soft black granite.

0 件のコメント:

コメントを投稿