2010年3月12日金曜日

You graduated. And, has anything been understood?

RIMG0087_convert_20100312213626.jpg

今日は我が成安造形大学の卒業式でした。
毎年の行事ながら特別な思いがある行事です。

今回、僕が卒業生に送った言葉は、格好良くて強い人になろう!という事です。

僕が若い頃は強い人って事は相手に決して負けない人だと思っていました。しかし社会に出て色々な人と出会い気付
きました。本当に強い人は全ての人を味方にしてしまう懐の深い人の事じゃないかと。

僕も強くて格好良く成れるように修行中です。

あ~ 明日からもがんばろっと

今日からギャラリーSOWAKAにてYOUNG SHOOTING#3開催です。

どうか足をお運び下さい。宜しくお願いします。

RIMG0087_convert_20100312213626.jpg

It was a graduation ceremony of Seian University of Art and Design today.
It is an event with a special desire though is every year.

This time, it is a word that I sent the graduate. 'Let's become Cool and storong. '

I thought that storong was a person never defeated when I was young.
However, I noticed.
Thing of really strong person
Person who makes all people ally.

It is training so that I may become cool and storong, too.

Ahh I will work hard from tomorrow.

It is holding of YOUNG SHOOTING#3 in gallery SOWAKA today.

Please it comes. My best regards.

0 件のコメント:

コメントを投稿